Förälskad hemmafru!

Idag är en toppen dag =D
Grym på jobbet, grym hemma!
Vaknade och var på ett strålande humör. Måste bero på att jag drömde om en chimpans som satt i barnstol!
Eftersom älsklingen storhandlade igår så fanns allt hemma för den perfekta onsdagsfrukosten.
Sedan bar det av till jobbet. Sista halvtimman på jobbet gick åt till att klaga över hur ofattbart hungrig jag var.
Och som om mina böner blev besvarade så stog maten på bordet när jag kom hem. Stekt lax, ugnsstekt potatis, en enorm sallad och chiliröra.
Eftersom jag sparade lite tid på att inte laga mat så kokade jag lite svartvinbärsjouice.
Och nu sitter jag här. Mätt, stolt, förälskad och allmänt lycklig med en massa värmeljus tända och ett glas färsk svartvinbärsjouice i handen!

En bra hemmafru!!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysigt =)

2010-11-04 @ 07:10:15
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0