En helt vanlig vinter tisdag.

Masade mig upp ur sängen i morse. Shit vad trött jag var!
Väl på jobbet blev det två koppar kaffe, sedan började jag vakna till.
Har länge försökt få till en kaffe date med bästa Anna Andersson. Men vi har världens sämsta tajming.
Och självklart så får jag ett mess idag på f.m. att hon kan omgående. Bara för att jag är fast på jobbet.
Sååå typiskt. Tror verkligen att vi behövde prata av oss lite båda två.
Men snart vännen, snart ska vi lyckas <3

Kl fyra rivstartar jag sportbilen(haha) skyndar mig hemmåt. Ska äntligen få träffa älsklingen som varit borta några dagar. Men vad händer, klart att jag blir sitandes i en bilkö pga trafikolycka! (Men jag lider med dem som var med om den, vad hemskt det måste varit!)

Men tillslut kom jag hem till en superb middag. Tack mina älsklingar för att ni lagade den, I Love U!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0