Bra avslut och god början!!

Det blev utgång i Lördags, och shit vad skoj jag hade!
Efter många om och men så bestämde vi oss tillslut för att går ut. Kom på att vi faktiskt inte va acceptabelt att sitta hemma under Halloween när man varken har jobb eller barn att skylla på!!!
Och tur var det för vilken kväll det blev =D

Dagen efter var jag förhållande vis pigg, eller egentligen oförskämt pigg eftersom jag vaknade kl 07,30.
Det blev frukost i sängen, sedan film hela dagen.
På eftermiddagen kom älsklingen hem från jobbet ÄNTLIGEN!! Nu får jag ha honom hemma en hel vecka.
På tisdag resp onsdag kommer barnen hem, så dessa barnfria dagar ska utnyttjas till fullo.
Fast vi saknar barnen när de inte är här! Det blir så tyst och konstigt. Slutar med att vi sitter vid köksbordet med en varsin data, haha.

Idag när jag kom hem från jobbet storstädade älsklingen. (jag vet, han e så grym) Vet inte vart jag fick energin ifrån, men jag började röja i alla skåp och lådor. Fick ihop tre stora sopsäckar med allt möjligt skrot. Så skönt.
Det bästa med att få totalröja är att man får plats med nya saker. Så nu har vi börjat planera en IKEA resa, jippiiie!!!
Måste köpa en ny garderob till sovrummet!

Nu har jag inte tid att skriva mer, måste planera vad jag ska fylla de nya tomrummena med =)

Så här är planen att det ska bli, fast jag har annan tapet och andra sängbord.
OBS!!!!!Bilden är lånad från denna sida.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0