Även att...

...jag äntligen fått min efterlängtade beställning av möbler från IKEA. Även att jag i ett svagt ögonblick lovade älsklingen att det inte alls är bråttomt att montera ihop dem. Hur fanken ska jag bära mig åt nu, haha.
Jag med min fortfarande svaga vänster arm och sönderklämda pekfinger på höger hand.
Känns lite dumristigt att sätta igång och montera en garderob på egen hand! Gud vet hur det skulle sluta, jag under garderoben, fniss.

Nä, jag får nog så fint STÅ för mitt ORD och vänta tills jag får lite hjälp.
Medans andra INTE bör vänta, utan söka hjälp direkt!!!

Just nu står mannen i köket och laggar middag. Han tyckte jag såg trött ut. Han gav mig datan och sade åt mig att lägga mig i sängen och blogga lite!
Skulle kunna vänja mig med att ha det så varje dag efter jobbet =D






Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Om du börjar skruva lite själv så kanske du får hjälp..... Kör med men du vet jag är ju inte så bra på de här.... ;-)

2010-11-18 @ 22:27:06
Postat av: MonikaM

Haha, ja den brukar ju faktiskt fungera. Men nu har han lovat att vi börjar i morgon =)

2010-11-18 @ 22:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0