Resume

Äntligen har jag internet igen! Har varit utan i två dagar, vet inte varför, och jag bryr mig inte heller nu när det funkar.

Vad har hänt de senaste dagarna...

Fredagen bestog av goda vänners sällskap och en hel del glögg, tända ljus och mys.
Tack för att ni kom!!!

Lördagen var kall, brrrr. Gick en sväng på kiosken med barnen, lördagsgodis! När vi kom hem hade Kalle hämtat
adventsgranen =) Förra året fick Kalle ha sin blå ljusslinga i den. Och i år skulle jag få ha en traditionell vit. Men tydligen så ingick det att sätta i dem själv oxå =( Åh, vad krångligt det var, för kort, för hal stol, för lång gran, trasiga lampor, kalla fingrar och tår. Tillslut tyckte nog min Älskling allt lite synd om mig för han tog över. Eller sa att han skulle göra det.... nu när jag tänker efter så ser den ju lika dan ut =S
Jaja, det är iaf inga blå lampor i den i år =)
På kvällen blev jag och barnen ensamma hemma då mannen dråg till Thomas på Herrmiddag.
De är ett gäng som träffas ca 4 gånger per år och gör såååå goda maträtter. Trerätters med väl passande dryck.
Tyvärr så är det ju en HERRmiddag, vi tjejer får stanna hemma och drägla över de MMS de skickar till oss.

Söndag, hände inte mycket. Jobbade 14-timmars pass. Började kl 7, slutade kl 21.
Kom hem till en uppvärmd säng och Bäck film, Loving It!!!

Måndag har nyss börjat. Ledig idag, men trots det uppe kl 7 för att köra Smillis till skolan
Nu kaffe och data!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0