PANIK!!!

Fattar inte hur jag ska hinna med allt. Snart är det Julafton....
I sista minuten kom jag ju oxå på att jag måste ha en klipptid. Ute i sista minuten som vanligt.
Men som tur var fanns det EN tid kvar innan helgen. Dessvärre kl 08,45 i morgon. Verkar som det dröjer ett tag till innan det blir en sovmorgon. Blir bara en klippning. Skulle behöva en toning och slingor oxå. Som alltid får jag för mig att exprimentera själv, ibland blir det bra, ibland mindre. Såklart var jag tvungen att göra ett mindre bra experiment nu alldeles innan jul. Skulle lägga i egna slingor, glömde att utväxten bleks lättare än resten =SMen jag får fan skylla mig själv! Får väll se ut som en zebra i skallen. Om jag hinner i morgon ska jag göra en ny toning. Efter lite råd av min frissa, hihi. Hon får alltid rätta till mina misstag. Skakar alltid på huvudet och säger -Monika, att du aldrig lär dig!!!

I morgon ska även alla julklappar köpas. Varför har jag väntat in i det sista?
Men så har jag jobbat varje dag oxå. Idag kom jag inte hem föräns kl 19, och då slutade jag egentligen kl 16.
Har jobbat 1 1/2 vecka utan lunch nu. Har helt enkelt inte funnits tid. Men nu har jag äntligen gått på min julsemester =D

Nu ska jag hänga upp tvätten, och sätta på en ny maskin.
Snart är det över!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0