Julstress

Torsdag kväll redan, 8 dagar kvar. Och massa klappar kvar att köpa.
I morgon åker jag hem till Hammerdal. Det är begravning för mina halvsystrars pappa.
Usch, alltid lika jobbigt med begravningar. Det positiva är att hela släkten får träffas innan jul. Och många är det länge sedan jag såg.

På lördag, söndag och måndag jobbar jag. Tisdag är den dag jag har över att köpa julklappar på.
Plus att vi måste packa inför resan till Öland.
Hur kunde julen komma så fort i år?
Hur ska jag hinna?

Hade tänkt göra lite julgodis och ta med mig till syster. (Öland) Men jag måste nog inse fakta. jag är på tok för sent ute, kommer inte hinna!
Och täpt i näsan börjar jag bli. Fattas bara en förkylning oxå.



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vi syns sen idag då. Kram!

2010-12-17 @ 10:12:24
URL: http://ullli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0