Jul på Öland och Karlskrona

Då var man hemma igen efter ett julfirande på Öland. Vi har haft det så bra. Men hade kanske lite otur med vädret. Trodde att man skulle få en jul med lite snö, men det blev tvärtom. Länge sedan jag upplevde en jul med så mycket snö. Väglaget var en mardröm!
Julen firades med syster Marie och hennes familj, samt hennes makes mor och far.
På måndagen åkte vi till Karlskrona för att hälsa på kalles släkt. Inte så ofta man träffar dem, så det var riktigt mysigt. På tisdagen hälsade vi på Kalles pappa. Jag har aldrig träffat honom innan. En riktigt stilig och trevlig karl måste jag säga. Det var riktigt kul!!!
I går, onsdag åkte vi hem. Vi for kl 11 på f.m. Var hemma kl 04 på natten. Ursch vad jobbigt det var, dröjer innan vi ör om den resan.
I dag tog jag en sväng förbi jobbet, där var det lika stressigt som vanligt. Sedan ner och storhandlade, och en sväng förbi bolaget.
Ikväll har jag plockat och stökat på, gjort Pannacottan och kräftsoppan till i morgon.
Nu bjöd jag mig själv på ett glas rött =P

Här kommer lite bilder från julhelgen.


Smilla kramar tomten



Syster serverar kaffe framför brasan



Anders med tungan rätt i munnen =) Reparerade återkommande fel på radiostyrda bilar under helgen.




Lukas hittade man antingen framför datan eller i foröljen med nintendo DS.



Smilla myser med sin nya favvo tjej Hanna i karlskrona



Lukas med vovven Hugo



Och lilla jag i bilen på väg hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0