Frukost med datan

Ny dag, nya minnen!
Igår kväll komm vännen min hem med en massa dunkar vatten. Och ikväll kommer mamma och pappa hit, de skulle oxå ta med sig vatten. Snart har vi så vi klarar oss året ut =)
Just nu sitter jag och försöker få i mig en macka och ett glas mjölk. Jag har svårt att äta så här tidigt, känns som allt växer i munnen på mig.
Idag har jag bara -7 grader ute. Snacka om tempförändring mot igår morse när den visade -21.
Nä, nu har jag inte tid att skriva mer, måste kila!!

Vad ska ni göra idag?

(Och Ni.....jag vet att ni läser, varför inte vara extra vågade och lämna en komentar)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag har oxå jobbat :) Och försökt få nån rätsida på strulet med skolan.. blä!! Du kan ju läsa min blogg om du vill.. :) Kram!!

2010-12-15 @ 20:54:12
URL: http://ullli.blogg.se/
Postat av: Erika

MÄh! Kommenterar ju ofta ju!



Jag ska inte göra nåt idag, eftersom dagen i stort är slut. Dricka vatten, borsta tänder, lägga fram kläder typ.



Men jag har jobbat satan så mkt och tvättat. Kul liv ;)

2010-12-15 @ 22:26:06
URL: http://sajagrullar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0