Dag 3. Mina föräldrar.

Mina föräldrar är fortfarande gifta och bor tillsammans.
De är min stadiga punkt i livet.
Vist har vi haft våra duster, men har inte alla det?
I tonåren tyckte jag att jag var missförståd och särbehandlad.
Men idag ser jag annorlunda på det. Utan den uppfostran de gav mig,
hade jag inte varit den jag är idag. Och jag är stolt över den jag är!
Mina föräldrar har alltid funnits där för mig, oavsett.
Men de har även talat om när jag agerar eller tänker fel. Och jag har lärt mig att lyssna.
Måste ju faktiskt inse att de har levt längre, och har mer erfarenhet än vad jag har.
Vet inte hur jag ska skulle klara mig utan dem!

Min pappa är den som kommer med de goda råden, och som alltid hjälper till när man ber honom.
Ibland tycker jag att han har en konstig syn på saker. Men oftast efter lite eftertanke hos mig så förstår jag vad han menar, och ofta lär jag mig något av det!
Mamma är den som alltid lyssnar, och aldrig dömmer.
Jag kan ringa när jag vill, prata om vad jag vill, hur länge jag vill.

Mamma och Pappa, jag älskar er så oerhört mycket!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0