63 meningslösa frågor och svar

Lovar du att vara ärlig? JA!
Du heter: Monika
Smeknamn: Monkan
Beroende av: Min iPhone 4
Vad tror folk om dig? Stroppig, otrevlig
Brukar du skratta för dig själv? Ofta
Var bor du? Östersund
Trivs du där: Helt ok antar jag.
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: vin
Är du allergisk mot något: Nej
Nästa mål i ditt liv: köpa alla julklappar
Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer
Vem ringde du senast? Rasmus
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hahahaha, jag hittade den!
Antal timmar sömn inatt: 11 tim
Sov du ensam: Absolut inte =)
Brukar du komma i tid: Japp,
När mår du bra: Bra, och du?
När blev du fotad senast: Idag, av mig själv (ego)
Hur känner du dig nu: Lycklig fast uttråkad
Vanligaste färg på dina kläder: vitt och svart
Vad tycker du om fötter: helt ok med målade naglar
Civilstånd: förlovad
Vem gillar du: Min familj och vännerna.
Hade du en bra kväll igår: Mycket bra.
Favorit dryck på morgonen: Kaffe
Rakar du benen: JA
När brukar du oftast gå och lägga dig: 10,30 om jag ska jobbar.
Vill du hellre ha mail än brev: beror på
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Såklart jag gör!
Har du spytt offentligt: Japp
Är du nöjd med ditt liv: Väldigt nöjd
Är du bortskämd: Ja, lite bortskämd är jag nog allt.
Vad gör du i morgon: Jobbar
Vad är det värsta du vet? Människor som ljuger, och stekt sill.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? I början eller slutet på månaden?
Vad längtar du till: Torsdag kväll
Vad använder du för shampoo? Björn Axen och SYOSS
Hur gammal är du: 29
Gröna eller röda äppeln: båda om jag måste äta äpplen
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma
Gillar du golf: Nepp
Vilken tid gick du upp idag: 10,17
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja, vanliga och mammas hemstickade tjocksockar
Vad ska du göra ikväll: se på film
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: I lördags när jag såg på Hanna Montana the movie med barnen.
Laddar du ner musik och film från Internet: nej
Bär du glasögon eller linser: linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej fast lite ja
Har du piercing: nej, men har haft i naveln och tungan
Vill du gifta dig: JA
Vill du ha barn: JA, två st
Solar du ofta: när jag tar mig tid
Är du bra på att laga mat: Ja, men sambon är bättre
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Jag kan absolut inte lägga benen bakom nacken
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: gammaldags vanilj
Tror du på ett liv efter döden: Absolut
Tycker du om sushi: Absolut inte
Vad äter du helst när du ser på film: godis, svullmackor, popcorn
Har du tandläkarskräck: Nej, bara om det ska borras och ges sprutor
Är du morgon- eller kvällsmänniska: mest en dagmänniska
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: nej, på nagelbanden
Hur ofta tränar/motionerar du: när jag måste gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0